دانلود آهنگ جدیدنوید یحیایی بنام یادگاری
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام یادگاری

دانلود آهنگ جدیدنوید یحیایی بنام یادگاری با بالاترین کیفیت

Download New MusicNavid Yahyaei – Yadegari

ترانه : نوید یحیایی , آهنگ : نعیم یحیایی , تنظیم : حسین زاهدی

متن آهنگ جدید نوید یحیایی بنام یادگاری :

چند دفعه دلت شکست بعد من خودت بگو

کی مثل من هر دقیقه باز به یادته باز به یادته

چند دفعه خودت بگو فکر من تو ذهنته رد شدو

تموم زندگیم الان خاطراتته خاطراتته

من شبامو با صدات هق هق و خاطراته

با همون یادگاری که دادی

هر دقیقه دارم میگذرونم

تو الان با اون خوشی این برام سخته اما

تو نموندی پای قول و حرفات

من همه خاطراتو دارم میسوزونم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید نوید یحیایی بنام یادگاری

♫♫♫♫♫♫

زندگیم شده همش عکس و خاطرات تو

زندگی میکنم هنوز تو لحظه های تو

چند دفعه خودت بگو عاشق کسی شدی

چند دفعه غرورتو شکستی واسه اون

حس و حالم بده دور شده این دفعه

تا ببینم باز میمونی پای اون

من شبامو با صدات هق هق و خاطراته

با همون یادگاری که دادی

هر دقیقه دارم میگذرونم

تو الان با اون خوشی این برام سخته اما

تو نموندی پای قول و حرفات

من همه خاطراتو دارم میسوزونم

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی بنام یادگاری

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت





:: برچسب‌ها: Download New MusicDownload New Music Navid YahyaeiDownload New Music Navid Yahyaei Yadegariدانلود آهنگدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ غمگیندانلود آهنگ نوید یحیاییدانلود آهنگ نوید یحیایی یادگاریدانلود آهنگ یادگاریدانلود آهنگ یادگاری از نوید یحیاییدانلود آهنگ یادگاری با صدای نوید یحیایی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: